پذیرش بیماران دارای وقت قبلی:
-
مراجعه بیمار به واحد پذیرش با دستور پزشک
-
ارجاع بیمار(همراه با پرونده بستری در صورت وجود سابقه بستری) به کلینیک سلامت
-
انجام اقدامات لازم جهت تشکیل پرونده در واحد پذیرش
-
مراجعه بیمار به حسابداری
-
بازگشت بیمار از حسابداری و اخذ رضایت نامه
-
هماهنگی با بخش مورد نظر جهت اختصاص تخت
-
انتقال بیمار به بخش
نحوه نوبت دهی جهت پذیرش بستری:
-
مراجعه بیمار به واحد پذیرش با دستور پزشکان مرکز
-
هماهنگی با واحد مربوطه جهت تهیه Device در صورت نیاز
-
تعیین نوبت بستری در اولین نوبت موجود
-
تحویل برگه بستری نوبت داده شده به بیمار جهت مراجعه در روز بستری
مدارک لازم جهت بستری بیماران:
-
برگه دستور بستری پزشک معالج
-
شناسنامه، کارت ملی ، دفترچه بیمه
-
معرفی نامه بیمه تکمیلی جهت ارائه به واحد حسابداری
-
در پذیرش بیماران زیر 18 سال حضور پدر یا قیم قانونی به همراه شناسنامه
-
همراه داشتن ودیعه لازم که در زمان نوبت دهی به بیمار اطلاع داده شده است
اطلاعات لازم جهت پذیرش بیمار
-
پس از اختصاص تخت و پایان فرآیند پذیرش و تائید مالی، بیمار به بخش مربوطه منتقل می شود.
-
مطالعه و کنترل اطلاعات مندرج در برگه پذیرش و دستبند شناسائی بیمار توسط بیماران محترم یا همراهان ایشان به منظور تائید صحت اطلاعات الزامی است.
-
میزان مبالغی که پس از پذیرش از بیماران محترم دریافت می شود، فقط پیش پرداخت بوده و میزان کامل هزینه ها توسط واحد ترخیص اعلام می گردد.
-
برگه راهنمای هزینه های بیمارستان در زمان پذیرش توسط همکاران واحد به بیماران محترم ارائه خواهد شد.
-
ورود کودکان زیر14 سال به بخش بستری در ساعت ملاقات ممنوع می باشد.