-
انجام امور مربوط به كاركناني كه به نحوي از سيستم اداري خارج ميگردند(پايان طرح خدمت ، بازنشستگي ، فوت).
-
انجام امور مربوط به تعاون ، بيمه و رفاه كارمندان.
-
اجراي خط مشي تعيين شده و اتخاذ تدابير لازم به منظور حسن انجامهدفهاي مورد نظر.
-
تهيه ضوابط و دستورالعمل هاي لازم.
-
شركت در جلسات مختلف بر حسب نياز.
-
پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع و اقدام در مورد تامين ايناحتياجات.
-
اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور جاري.
-
تهيه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق.
-
پيگيري و صدور احكام ماموريت اداري كاركنان.
-
پيگيري امور رفاهي كاركنان از قبيل بن لباس ، بن غير نقدي ، معرفي بهبانك جهت دريافت وام و غيره.
-
نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غياب و گواهي انجام كار ماهيانهكاركنان.
-
پيگيري و انجام مكاتبات لازم در مورد كاركناني كه تعجيل در خروج و يا تاخيردر ورود دارند.
-
صدور ابلاغ تعيين محل خدمت و اعلام تاريخ شروع بكار به مراجع ذيربط.
-
شركت در جلسات و كارگاههاي آموزشي به منظور ارتقاء دانش ومهارتهايفردي.
-
انجام مطالعات لازم در مواردي از قبيل آموزش، طبقه بندي مشاغل ، قوانينو مقررات استخدامي و غيره.
-
تهيه پيشنهادات لازم جهت ارائه به مسئولين مربوطه.
-
انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام مافوق
-
تهیه امور مربوط به مرخصی ها ، استعلاجی های مربوط به پرسنل.
-
ارسال لیست مقیدات حقوقی به واحد دریافت وپرداخت.
-
ثبت اطلاعات رد سامانه آوا جهت تکمیل اطلاعات پرسنلی به صورت به روز.
-
تهیه وارسال لیست اضافه کاری پرسنل اداری وتنظیم لیست پرسنل قراردادی.
-
اقدام درجهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
-
تهیه آمار واطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق ریاانه جهت ارائه به مقام مافوق.
-
تهیه خلاصه سوابق پرسنلی جهت صدور احکام ارتقاء گروه پرسنل.
-
صدور احکام افزایش سنواتی وترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین ومقررات مربوط.
-
کلیه امور مربوط به مرخصی ها ، استعلاجی ها مربوط به پرسنل
-
ارسال لیست متعهدات حقوقی به واحد دریافت و پرداخت
-
ثبت اطلاعات در سامانه آوا جهت تکمیل اطلاعات پرسنلی به صورت بروز
-
تهیه وارسال لیست اضافه کاری پرسنل اداری و تنظیم لیست پرسنل قراردادی
شرایط احراز :
-۱ تحصیلات و معلومات :
گواهينامه كارداني يا كارشناسي يا كارشناسي ارشد يا دكترا و يا همتراز در يكياز رشته هاي تحصيلي مديريت دولتي با تمام گرايش ها، مديريت گرايش)مديريتسياستگذاري بخش عمومي، مديريت رفتاري، مديريت منابع انساني، مديريتسيستم ها، مديريت مالي(، مديريت اجرايي، مديريت صنعتي، مديريت و برنامهريزي آموزشي، مديريت بازرگاني، مديريت بيمه، مديريت سيستم و بهره وري،مديريت آموزشي، مديريت مالي، MBA ، مديريت، مديريت استراتژيک، امور ماليو مالياتي، امور دولتي، مديريت امور دفتري، اقتصاد، علوم اقتصادي، اقتصاداسلامي، توسعه اقتصادي و برنامه ريزي، برنامه ريزي سيستم هاي اقتصادي،علوم اسلامي - اقتصاد، اقتصاد و معارف اسلامي ، حسابداري، حسابرسي،حسابداري و امور مالي ، معارف اسلامي و مديريت) مالي(
-۲ مهارت :
داشتن مهارتهاي هفت گانه ICDL
-۳ دوره هاي آموزشی :
نظام مديريت منابع انساني در بخش دولت، دستورالعمل ها و آيين نامه هايقانون مديريت خدمات كشوري)با تأكيد بر فصول ششم، هفتم، هشتم، نهم ودهم(، آيين نگارش و مكاتبات اداري